Реклама, Online жылдыруу
СРМ - бул эмне? CPM жарнамалоо кантип колдонуу керек?
тармак боюнча массалык маалымат каражаттары жана контексттик жарнама өнөктүгүн уюштуруп, ар кандай жарнама анын болжолдуу бюджетин эсептейт. Кардар жарнак кампаниясынын бул арналган акча коротуп, алар пайдалануу натыйжалуулугу менен болобу, аны ишке ашыруу үчүн каражат бөлүп жатканын көрүп абдан маанилүү болуп саналат. натыйжалуулугун эсептөө катышат индекси болуп саналат, алардын ичинен бир нече көрсөткүчтөрдүн негизинде медиа-пландоо продукт жарнама. аны кантип колдонуу керектигин эмне бул көрсөткүч болуп саналат - төмөндө билүү.
СРМ - эмне үчүн зарыл
Өткөн кылымдын бери CPM жарнак деген эмне, ал белгилүү. маалымдоо каражаттарына болгон бардык жарнамалык компаниялардын колдонулган модулу. Жарыялоо, теле жана радио, мурдагыдай эле жарнама баасын эсептеп бул көрсөткүчтү пайдалануу. CPM учурда колдонулат, ал дисплей жарнама баасына келгенде бир көздөгөн эмес, жана мүмкүн болгон сатып алуучулардын саны учурда. Ошол эле учурда, жана жүгүртүү бул мөөнөт койду. жарнама аянтчаларынын ээлеринин гана алардын нускасы жана тематикалык басым жасоо менен иштейт, CPM чен аныкталган, ошондуктан, реклама, бул балл жемиштүү болду эске алуу менен мүмкүн.
аныктоо CPM
Брэнд жөнөкөй аныктамасы - наркы киши түзөт. модулу англисче сөздөрдү акысы мын атынан келип чыккан, M - рим чот, дегенди Ошентип, 1000, CPM эмне суроо, сиз бул киши жарнама көрсөтүүлөрдөн баасы деп айта алабыз. гезит жана журналдарды көбүрөөк убакыт-беттердеги жарнама бар, ал көп учурда телеканалда радио ойногон же окуп - Мунун көбүрөөк курсун.
CPM жарнамалык кампанияларды онлайн эсептөө
Интернет, ролу жарнаманын туу, адатта, ойноп - пайдалануучулар менен абдан популярдуу, жана тажатма калкып чыкмалар, жарнамалык аянтчалардын акчаны ээсине алып. сайт дагы, бул интернет-беттеги карап көп адамдар, бул сайтта кымбат жарнама кардарга чыгым болот.
Жарнамачылар зат атооч, көрүп колдонуучулардын мүмкүн болушунча көп кызыкдар. Ошондуктан, CPM деген эмне, ал төмөнкүдөй математикалык көрсөтүүгө болот:
CPM = (жарнама максатында жалпы баасы) / (пландалган күнү баннерин күнүнө көрүүлөрдүн саны) * 1000.
Азыр ал ачык-айкын, CPM - ал эмне. жарнама, бул өтө маанилүү көрсөткүчтөрүнүн бири болуп саналат. An жарнамачы сиз маалымат тармагы боюнча эки жүз пайдалануучуларга көрсөтүлгөн камсыз кылуу үчүн сайттын ээсин бурушубуз керек канча акча эсептей аласыз.
Көрүнүш жагын айтсак, бул эсептөө жөнөкөй мисал менен түшүндүрүүгө болот. бир жайгаштыруунун баасы сайтында зат атооч, бир порталы болуп эсептелет, мисалы, жумасына 400 $, бул сайт статистикасы 10 мын тууралуу сайтты карап чыгууну жумасына экенин көрсөтүп турат. Users. Ошентип, жөнөкөй эле эсептөөнүн бир маани берет:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 бир киши сыртынан карап, рекламалык маалыматтар боюнча.
Жарнамачылар тематикалык сайтында туусу жөнөкөй көрсөтүү негизинен маалыматтык экенин түшүнүү керек. бет барган бардык он адам, туусун чыкылдатып сөзсүз эч кандай кепилдик жок. жолоочу же жок шилтеме келеби же жокпу - бул тууну жагымдуу жана ага жайгаштырылган маалыматтардан көз-каранды. Ар бир сайт CPM параметрин эсептөө үчүн бардык маалыматтар менен камсыз кылуу талап кылынат. Бул сайт ээсине пайдалуу, силер түшүнө алабыз. Бирок, жарнама, акыркы пайдалануучу үчүн, анын сапаты жана кызыктуу кардардын ишке киргизилет.
Колдоо модулу CTR, эсептөө ыкмалары
CTR көрсөткүчү - дагы бир индикаторду карап чыгымдарды азайтуу. аты-жөнү, ошондой эле англис тилинде толугу менен бир чыкылдатуу аркылуу кагышы сыяктуу үн болуп келген - CTR курсу. CTR көптөгөн адамдар туусу басылган жана бир барак жарнамалык кардардын барып кантип көрсөтөт. Бул модулда тандап сайттын туура көз каранды, туура жана зарыл карап жарнама, анткени, туусу жөнүндө маалыматтарды жана оной, кызыкдар келген деп көп ыктымалдыгы. бул көрсөткүчтү эсептөө ыкмасы төмөнкүчө чагылдырууга болот:
CTR = (асаба баскандыгы колдонуучулардын саны) / (Баннер күнү көз пландаштырылган саны) * 100%.
Мисалы, 20 мин жарнамаларды көрүп, эл болсо, анда CTR төмөнкү чектен жогору 000 * 100 = 4%, 800/20 жатат шилтеме 800 колдонуучулар, Сени ээрчип жүрөбүз.
Эмпирикалык минимум 3-5% га CTR деп далилденген. аз болсо, анда кардар чыгымдар күтүлгөн киреше жогору болот, жана жарнама натыйжасыз деп эсептелет.
колдонуу индекстерин
тар максаттуу аудитория тандоодо CPM колдонсо болот. Мисалы, көрнөк сайт аянтчаны заказ кийин жашы, жынысы, жашаган жери, катталган бардык коноктордун кызыкчылыгына Жарнак маалымат берет. Ошентип, каалаган баннер гана жарнамалык продукт эсептелген турган адамдар пайдалануучулардын, көрүнөт. Ошол эле учурда үгүт бюджети экономикалык жактан натыйжалуу колдонот.
Ошондой эле туруктуу мүчөлөрүнүн ишин эске алуу керек. көп эле келген эле жарнама продуктусун көрүп, көбүрөөк акча Жарнак дебеттелген, бирок бул кардар боюнча буюртмачы мындан ары болуп калат. Ошондуктан сабаттуу эсептик көрсөткүчтөрдү CPM жана CTR кардар каалаган натыйжаларды алып бул жарнамалоо сахнада каралган маалыматты терең талдоо менен бирге окулат.
кампаниянын башында эске алынышы керек болгон дагы бир жагдай. Төлөм брэнд, же CTR кайсы жагынан кол салса же мааниде болот. Башка сөз менен айтканда, кардарларды жарнамалык модулдук CPM баннерин маанисин түшүнүү керек, - бул бир чыкылдатуу үчүн төлөм эмес, бирок бир продукт көрсөтүлсүн жарнама үчүн
Жыйынтык чыгаруу
CPM кайсы деп сурашканда, бул параметр бир жарнак натыйжалуулугун талдоо абдан маанилүү болуп саналат деп айта алабыз, ошондой эле жарнамалык бюджетин эсептөөдө эске алууга тийиш. эске алуу менен болжолдонуп жаткан байланыштар кардар жарнамалык маалымат менен өлчөмүндө, жана ушул сыяктуу тематикалык басым жасоо менен бир нече сайттарда баннер жайгаштыруунун наркы. Бул параметрлер эске алып, тигил же бул жарнама аянтча натыйжалуулугун эсептөө жана ийгиликтүү жарнамалык бюджет болот.
Similar articles
Trending Now